קידום ממומן

קידום ממומן

לשחק במגרש של הגדולים מהרגע הראשון PPC

לשחק במגרש של הגדולים מהרגע הראשון PPC

השינויים המהירים הקיימים בעולם הפרסום הדיגיטלי, יוצרים חיפוש מתמיד של בעלי עסקים רבים אחר דרכים מהירות ויעילות להציב את המותגים שלהם בפרונט אל מול צרכנים בעלי המרה גבוהה. כל לקוח יכול להגדיל את החשיפה של מנוע החיפוש שלו ולקבל תוצאות מיידיות באמצעות שירותי שיווק דיגיטלי בשיטת PPC תשלום בעד קליק.

בכדי לקדם את אתר העסק שלך בגוגל, האתר שלך צריך ציון גבוה בהרבה פרמטרים בכדי להופיע במנועי החיפוש באופן אורגני בתוצאות ראשונות, זהו אחד היעדים השיווקיים הדיגיטליים הקריטיים ביותר. תהליך זה דורש מאמץ רב וכולל הבנה מעמיקה של אופן הפעולה של אתרים ומנועי חיפוש בגוגל. תהליך ארוך מאוד הדורש השקעה וידע עצום, השינויים של גוגל הם בלתי צפויים ולעיתים שינוי באלגוריתם יכול לשנות את כל המאמץ. אם הינך מעוניין להעלות את האתר שלך לדף הראשון ולתוצאות הראשונות בגוגל מהר ועכשיו, בכדי להעביר תנועה חדשה לאתר שלך, לאירוע, מקום או עונה ספציפיים, פרסום בגוגל או קמפיין של תשלום לקליק (PPC), הוא הדבר המושלם לעשות. אז מה זה שיווק PPC?

פרסום ממומן בגוגל PPC

תשלום באמצעות גוגל פר קליק(PPC) הוא מודל פרסום מקוון המאפשר לך לפרסם את העסק שלך בתוצאות  הראשונות עבור מנועי חיפוש, אתרי מדיה חברתית ואתרים אחרים. זהו סוג של קידום שבו אתה מגדיר תקציב למודעות שלך באתרים ספציפיים ברחבי הרשת, או במנועי החיפוש של גוגל ופייסבוק, הלקוח משלם רק עבור הקליקים שהוא מקבל, זה לוקח אותם לדף נחיתה באתר שלך או בכל מקום בו תבחר, כאשר משתמשים לוחצים על מודעת ה- PPC שלך. כל אחד ראה PPC בפעולה אם אי פעם חיפש משהו בגוגל. פרסומות לחיפוש PPC מופיעות בתוצאות הראשונות בכל דף, בנוסף מופיעות גם בתוצאות האחרונות ומסומנות בסמל מודעה זעיר.

ישנן מגוון  רב של מודעות, לדוגמה מודעה בתשלום לפי הופעה או בתשלום לפי צפייה, לחילופין מודעה פר לחיצה ברשת החיפוש שתיהן פועלות על פי העיקרון שתשלמו רק כאשר מתרחשות פעולות, לחיצות או חוויות של האינטראקציה הצפויה

מדוע שיווק PPC הוא חובה לעסק שלך

מדוע שיווק PPC הוא חובה לעסק שלך

מודעות של תשלום לקליק ממלאות תפקיד חיוני באסטרטגיית השיווק המקוונת הרחבה והמכניסה ביותר של העסק שלך. בזמן של מבצעים מיוחדים המותאמים לזמן קצוב או לעונה ספציפית, פרסום פר קליק יתן את המענה הנצרך בכדי למקד יריבים או לפרוץ ישירות לשווקים ואזורים חדשים. השימוש בפרסום הממומן משתלם מאוד בשל העובדה שהוא מעלה אותך לתוצאות ראשונות בתחום בו אתה נמצא בזמן שבכדי להגיע למקום זה אורגנית,  צריך במשך זמן רב, תלוי בתחום אסטרטגיה הכוללת ניתוח אמין, אופטימיזציה למנועי חיפוש, יצירת תוכן רב לחיזוק מילות מפתח, וידאו והשקעה רבה במדיה החברתית, כל זה בעלות והשקעה רבה למשך זמן רב, את התוצאות נראה גם לאט לאט, לעומת הפרסום הממומן שבו אנו משלמים פר קליק, כאן אנו נכנסים למשחק מהרגע הראשון ומתחילים להרוויח

תוצאות מהירות ויעילות

עסקים זקוקים לתוצאות, והם רוצים אותם במהירות. אולי הדרך הטובה ביותר לבצע קמפיין פרסומי ולהגיע לתוצאות מיידיות היא באמצעות פרסום פר קליק. אם לעסק קיים אתר אינטרנט פועל או אפילו דף נחיתה, ניתן לבנות במהירות חשבון, להגדיר ולהפעיל את המודעות שלך ברשת גוגל ולהתחיל לאסוף תנועה בכדי לפרסם את העסק שלך. זה היה הסבר   מרוכז מאוד של אופן פעולתה, אך בכל הנוגע למציאת הקהל המותאם שלך, זה המקום המהיר ביותר שיכול לקדם את העסק שלך אל מרכז העניינים ברגע שאתה מתחיל.

פרסום ממומן הגז של העסק שלך

התנועה הטובה ביותר לעסק שלך היא טראפיק במנועי החיפוש, עם קריאטיב איכותי אנחנו ניקח אותך קדימה אל המיקום הטוב ביותר עם התוצאות הטובות ביותר, עם מילות מפתח הפוגעות במדויק במטרה של העסק שלך

מודעות לשווקים רבים

כאשר המודעות שלך מופיעות לעיתים קרובות בנושאים ספציפיים, המותג שלך אט אט יהיה מוכר לרבים ויחדור אל המודע של הלקוחות המותאמים, בהופעה חוזרת ונשנית בעמוד הראשון, בין אם לקוח לחץ על המודעה לבין שרק צפה בה. כל חשיפה יוצרת פרסום ומיתוג ויזואלי לקהל הלקוחות שתקלע אליו דרך המודעות שלך

רווח עצום

בניגוד לסוגי שיווק אחרים, ה- PPC מספק החזר השקעה גבוה רווח מול הפסד(ROI). זאת מכיוון שאתה יכול להגביל את ההוצאות בכל רגע נתון על ידי לחיצה, אתה בשליטה מלאה על ההוצאות שלך ומחירם. אך עדיף שתקבע אילו מונחי חיפוש יכולים לייצר רווח עבור החברה שלך, מחקר מתחרים מעמיק יחד עם מילות מפתח מדויקות יובילו לקמפיין חזק ורווחי.

דיווח עשיר ותכונות פילוח מטורפות

פלטפורמות כגון פרסום פר קליק מספקות לך את כל המשאבים הדרושים לך להפעלת קמפיינים, לשיתוף פעולה ולדיון על הנתונים והביצועים שלך עם חברי הצוות שלך. זה נחשב לתועלת עסקית עצומה, מכיוון שיש ביכולתך לעקוב אחר התוצאות, הנכנסים, מהיכן הגיעו ולאן המשיכו. בנוסף כלי מדהים זה נותן לך הזדמנות לבצע רימרקטינג, ולטרגט מחדש את הלקוחות שנכנסו לאתר שלך ולא קנו, או לחילופין לקוחות שכבר קנו להציע להם מוצר במחיר מבצע במיוחד בשבילם, סוג הפרסום הזה נותן כוח רב לבעל העסק, היכולת להתחיל מההתחלה במגרש של הגדולים.

קבל הצעת מחיר לקידום העסק שלך בגוגל

he_ILHE
דילוג לתוכן