ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות​

ניהול רשתות חברתיות

התנהגות הצרכנים מונעת על ידי טכנולוגיה ומשתנה במהירות שיא. אנו חיים בנוף דיגיטלי המתפתח דרך קבע בנוכחותן של פלטפורמות מדיה חברתית שהפכו לחלק חיוני בהתקדמות העסקית שלך. לשיווק במדיה חברתית יש תפקיד דינמי ביצירת תמונה חדה של המותג שלך. הצורך להיות נוכח משגשג בפלטפורמות מדיה חברתית והוא תובעני במיוחד בעידן זה, הריחוק העז בעקבות הקורונה הוסיף כח נוסף ומניף לרשתות החברתיות.

שיווק במדיה חברתית דורש כמה קטעים שונים הפועלים יחד לבניית מודעות, טיפוח לידים ומכירות מוצלחות. עם זאת, אם ברצונך להפיק את המרב מתקציב השיווק שלך, חשוב שתדע את כל טקטיקות השיווק הדיגיטלי וכיצד הם יכולות לסייע לחברה שלך לפרוץ מעבר לגבולות. נתחיל בשאלה הנפוצה ביותר: מהו ניהול מדיה חברתית?

מהו ניהול מדיה חברתית

בניהול מדיה חברתית כלול יצירה, פרסום, קידום וניהול תוכן בערוצי מדיה חברתית כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, פינטרסט ועוד.

ניהול המדיה החברתית אינו נעצר בהוספת עדכונים לחשבונות המדיה החברתית של החברה שלך. המשמעות של ניהול המדיה היא גם אינטראקציה עם הקהל וחיפוש אחר דרכים חדשות להרחבת היקף וחשיפה של העסק. כלים רבים לניהול מדיה חברתית עוזרים לך לבצע אוטומציה, הערכה, מעקב והעמקה של הידע שלך על חשבונות המדיה החברתית שלך. אוטומציות אלה יסייעו בשיתוף עדכונים במדיה החברתית שלך, תכנון עדכונים עתידיים ובנוסף יעזרו לך למצוא את התוכן המתאים והשימושי ביותר לפרסום וקידום העסק שלך.

מה מהפעילויות הכרוכות בטיפול במדיה החברתית:

מה מהפעילויות הכרוכות בטיפול במדיה החברתית:

פייסבוק – בפייסבוק יש כ -2.9 מיליארד משתמשים חודשיים פעילים המגיעים ממגוון רקעים. יש גם איזון חזק בין המינים וקבוצות הגיל כשמדובר בבסיס המשתמשים של פייסבוק. זה הופך אותו לפורום חברתי מושלם עבור חברות המבקשות להגיע לקהל רחב יותר.

אינסטגרם – אינסטגרם הוא כלי מדיה חברתי פנטסטי למותגים שמייצרים הרבה תוכן חזותי. הקהל של אינסטגרם נוטה להיות צעיר יותר, עם יותר נשים מאשר גברים באחוז המשתמשים. אינסטגרם הוא מקום מצוין לשיווק ברשתות חברתיות עבור עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים הקשורים לתחום האופנה, סגנון החיים, האמנות או ענפים אחרים הממוקדים חזותית וכל עסק עם החשיבה היצירתית שלו יוכל להניף הכל קדימה בעזרת כוחו של האינסה.

טוויטר – לטוויטר יש 325 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם והוא נוטה להיות המקום בו המשתמשים מחפשים מגמות חדשות. פורום זה מושלם עבור מותגים שרוצים להיכנס לדיאלוג על נושאים מגמתיים בענף שלהם. זה גם מקום נפלא לחלוק תוכן עם משפיעים ואחרים שעשויים למצוא את המותג שלך משמעותי עבורם.

לינקדאין – לינקדאין הוא אתר מדיה חברתית של מותגי B2B שמכוונים לחברות בענפים שונים. באמצעות LinkedIn תוכלו לחפש, להתחבר ולשתף תוכן עם אנשים על פי סוג העסק, המגזר או שם התפקיד. רשת חברתית חזקה היחידה שנותנת אפשרות לתקשר עם ראשי חברות ישירות.

יוטיוב – יוטיוב הוה חלק ממנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, השני בגוגל. אתה יכול להעלות את תוכן הווידאו שלך בעצמך לערוץ שיווק חברתי בכדי לתקשר ולקיים אינטראקציה עם הקהל שלך. על ידי ערוץ היוטיוב שלך, העסק שלך יכול להעלות תוכן וידאו פרסומי ככל שתרצה ולשתף אותו בערוצים אחרים. היתרון הבולט של יוטיוב הוא בכך שהוא ממיר יותר, כולל פייסבוק מכל פלטפורמות מדיה חברתית אחרות. זה יכול להוביל לרווחים משמעותיים עבור החברה שלך, בעיקר אם אתה מספק פריט במחיר גבוה. בנוסף מחיר הפרסום נמוך משמעותית ועל כן משתלם מאוד.

פינטרסט –  הוא ערוץ נהדר נוסף לשיתוף תוכן ממוקד תמונה. זה הפך להיות חובה עבור לקוחות המתעניינים בעיצוב עבודות יד, שיפוץ בית, תזונה, בריאות, אופנה ועוד. אם המותג שלך מספק מוצר או שירות שמעניק תמונות טובות פיינטרסט יכולה להיות שווה את ההקשעה לחשיפה אדירה ללא השקעה רבה.

קבל הצעת מחיר לקידום העסק שלך בגוגל

he_ILHE
דילוג לתוכן